15 жовтня 2012 року з 12.00 до 14.00 у приміщенні Інституту соціології НАН України (вул. Шовковична, 12).
Організатори круглого столу – Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва та Інститут соціології НАН України
Запрошені:
Ірина Бекешкіна – директор Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Олексій Антипович – директор Соціологічної групи «Рейтинг»
Євген Головаха - заступник директора Інституту соціології НАН УКраїни
Ігор Тищенко – експерт Соціологічної групи «Рейтинг»
Михайло Міщенко – заступник директора соціологічної служби Центру Разумкова
Олександр Вишняк – керівник соціологічної служби «Ukrainian Sociology Service»
Гліб Вишлінський – заступник директора GfK Ukraine
Микола Чурилов – генеральний директор TNS Ukraine
Володимир Паніотто – генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології
Євген Копатько – президент соціологічної компанії Research & Branding Group
Едуард Золотухін – керівник соціологічної компанії Research & Branding Group
Питання до обговорення:
Виборча кампанія у дослідженнях соціологів: тенденції, рейтинги, прогнози
Екзит-поли у день виборів – скільки їх буде?
Проблеми висвітлення різних соціологічних даних в засобах масової інформації
Соціологічний ринок і фальсифікат: як з цим боротися?
На прес-конференції Ви отримаєте прес-реліз із результатами експертного опитування.
Олексій Антипович – директор Соціологічної групи «Рейтинг»
Євген Головаха - заступник директора Інституту соціології НАН УКраїни
Ігор Тищенко – експерт Соціологічної групи «Рейтинг»
Михайло Міщенко – заступник директора соціологічної служби Центру Разумкова
Олександр Вишняк – керівник соціологічної служби «Ukrainian Sociology Service»
Гліб Вишлінський – заступник директора GfK Ukraine
Микола Чурилов – генеральний директор TNS Ukraine
Володимир Паніотто – генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології
Євген Копатько – президент соціологічної компанії Research & Branding Group
Едуард Золотухін – керівник соціологічної компанії Research & Branding Group
Питання до обговорення:
Виборча кампанія у дослідженнях соціологів: тенденції, рейтинги, прогнози
Екзит-поли у день виборів – скільки їх буде?
Проблеми висвітлення різних соціологічних даних в засобах масової інформації
Соціологічний ринок і фальсифікат: як з цим боротися?
На прес-конференції Ви отримаєте прес-реліз із результатами експертного опитування.
Немає коментарів:
Дописати коментар