неділю, 14 жовтня 2012 р.

Тиск на агітаторів від Батьківщини

Зі слів агітатора: Сьогодні 13.10.2012 я з другом проводив агітацію в наметі в центрі міста біля центрального входу в ринок (на так званому в народі, п'ятачку). Приблизно об11.40 до нашого намету підійшов чоловік (за 30р.) та попросив газету. Нічого не підозрюючи ми дали одну газету, але він попросив дати пачку, ми в
ідмовили. І тут чоловік запропонував гроші за всю агітаційну продукцію, яка в нас була, але ми також відмовили. Нам було запропоновано пройти з ним і сісти у машину синього кольору з за тонованими вікнами, на що ж ми також відповіли відмовою. Він розвернувся, сів у машину і поїхав. 


Через 20-30 хв. до мене подзвонили хлопці з іншого намету, що знаходився біля автовокзалу та попросили мене підійти, так як до них також під’їхала машина, але вже білого кольору (Toyota camry). З машини вийшов чоловік (від 30 до 40 р.) та запропонував гроші за 2 пачки газет. Коли ж підійшов я то з машини вийшов мій друг, (агітатор), який стояв у наметі. Він розповів, що після того, як він відмовився продати газети, його попросили сісти в машину поговорити. Наляканий він сів у машину де у нього спитали прізвище та де навчається, хлопець сказав тільки місце навчання. Вони почали йому погрожувати тим, що він не буде більше там навчатись, якщо не дасть газет. Хоча він і був наляканий, але добре знав, що ні в якому разі не можна продавати їм газети, тому відмовив. Вони дістали фотоапарат щоб сфотографувати його, але в цей момент він побачив мене і вибіг з машини. Вони швидко закрили двері і поїхали. Приблизно через 30 хв. до хлопців почали дзвонити батьки мовляв до них дзвонили куратори їхніх груп та говорили щоб хлопці забрались з намету, якщо ж ні, то у них будуть серйозні проблеми. Після чого ми ще 2 год. постояли у наметі, зібрали речі і пішли додому.


Немає коментарів:

Дописати коментар