понеділок, 23 липня 2012 р.

М. Малуха про те, як “Партія регіонів” просуває у Facebook свою фан-сторінку


Українські політики (з обох боків) вважають, що остаточним результатом успішного Social media marketing є виключно два показники — кількість прихильників/передплатників офіційних сторінок у соціальних медіа та активність користувачів (коментування, поширення контенту та like). Ніхто навіть не задумується про конвертацію арміїї інтернет-прихильників в реальних членів партій, переконаних волонтерів, що готові жертвувати своїм часом задля успіху тої чи іншої політичної сили.
 Отже, компанії, які продають їм і послуги, та відповідальні за онлайн-просування партійні особи зазвичай використовують чорні технології для просування своїх політичних профілів.
Крім реклами, вдалих застосунків, конкурсів та інших інструментів з приваблення уваги аудиторії, наріжним критерієм для успішного просування політичного бренду в соціальних медіа є відкритість та щирість. “Партія регіонів” не змогла піти на таку жертву. Занадто критичні коментарі видаляються, а користувачам блокується доступ до сторінки. Так сталося, принаймні, з автором цих рядків і ще однією користувачкою — Мією Череміскіс.
А як ще можна реагувати на писанину регіоналів, якщо відбувається тотальне перекручення фактів?

Немає коментарів:

Дописати коментар