понеділок, 30 липня 2012 р.

Е. Шишкіна демонструє громадянську відповідальність


Заява Еліни Шишкіної у соціальній мережі гідна наслідування і підтримки:
"Друзі, сьогодні на з*їзді Об*єднаної Опозиції серед кандидатів-мажоритарників мало прозвучати моє ім*я. Однак у тому списку його не було. Буквально в останні дні на окрузі, де я мала балатуватися, виникла ситуація, яка загрожувала розколом перш за все у партійних рядах "Батьківщини" в Кіровоградській області і призводила б до 100-відосткової перемоги провладного кандидата С. Березкіна.



Для того щоб не допустити розколу і дати хоча б маленький примарний шанс кандидату від Об*єднаної Опозиції на перемогу я мусила поступитися своїм округом іншій людині.
Я щиро сподіваюся, що ця людина справді переможе і буде гідно представляти Кіровоградську область у Верховній Раді України 7-го скликання. Мої власні персональні амбіції не мають жодного значення, коли йдеться про вищу ідею - ЄДИНСТВО.
Моє місце у списку завідомо непрохідне - 151-е (якщо я правильно рахувала за О. Турчиновим). Однак місце у Верховній Раді для мене не головне. Маючи дві руки, дві ноги та й голову на плечах я цілком зможу себе реалізувати в інших сферах. За останні 5 років я багато чому навчилася і багато що зрозуміла: і про життя, і про людську природу. Тож ці знання мені точно допоможуть у майбутньому.
Щиро дякую всім своїм друзям і недругам - завдяки вам я стала сильнішою і витрівалішою."
Оригінальний текст

Немає коментарів:

Дописати коментар