середу, 30 травня 2012 р.

Роман Маренін під тиском написав заяву про звільнення з Чернівецької ОДТРК

Про це журналіст написав у своєму блозі,
http://www.0352.com.ua/news/151262
"Керівництво ОДТРК поставило ультиматум мені - чи йду сам, або мене "йдуть" за прогул в 3 години", - пише Роман.
За словами Мареніна, причиною конфлікту стало прагнення захистити свій город в селі Синьків Тернопільській області, де будує тепличний комплекс олігарх Дмитро Фірташ.

Журналіст розповів, що вже довгий час веде боротьбу з керівництвом сільради, яка хоче забрати під будівництво землю біля батьківської хати Романа.
Інформацію про незаконні дії сільради Маренін неодноразово розповсюджував в ЗМІ, починаючи з 2010 року.
Проте останнім часом, як пише Роман, тиск посилився з боку "впливових людей, які час від часу приїжджають в село контролювати будівництво своїх теплиць", передають "Коментарі".
"Я їжджу по маршруту "Чернівці-Заліщики-Синьків", захищаючи половину городу від сільради, яка хоче дати землю бізнесменам, а в цей час про кожний мій крок (навіть у вихідні) знає моє керівництво в обласній держтелерадіокомпанії, - пише Роман Маренін. - Я звільнився з роботи під тиском керівництва напередодні народження сина. Моя мати була змушена кинути роботу за кордоном і повернутися додому на невизначений термін - каже, що ляже під колеса грейдерів, які будуть рити газову трубу на нашій землі. Половину городу, з якого годується сім'я, до цих пір намагаються забрати".

Немає коментарів:

Дописати коментар