четвер, 13 вересня 2012 р.

ЧЕРКАСЬКА МІЛІЦІЯ ТЕРОРИЗУЄ УМАНЧАН

12 вересня біля 21 години вечора біля мого власного будинку, де я проживаю, зупинили мене два офіцери міліції і стали проводити обшук вимагаючи від мене документу про посвідчення особи. Непогоджуючись із неправомірними діями працівників міліції, я запитав їх на якій підставі вони вимагають від мене вивертати мої кармани і пред’явити свої особисті речі для огляду та перешкоджають мені у доступі до свого власного житла.

Мені вони повідомили, що зараз комендантська година і це режимна територія і по ній можна пересуватися тільки за спеціальною перепусткою і вони діють у відповідності до закону Про міліцію. 
Також мені міліціанти повідомили про те, що вони це роблять заради хасидського спокою, а не за ради захисту життя, здоров’я, прав і свобод уманчан. 
Крім того, вони повідомили, що вони із Черкас і уманчани їх не цікавлять як люди, тому їх можна зневажувати, принизувати, порушувати їхні права і свободи.
Це ще раз підтверджує про те, що міліція в Україні не виконує основні її завдання, її діяльність будується на беззаконності, неповазі до громадян України, соціальної, расової і релігійної несправедливості. Працівники міліції протиправно надають перевагу хасидам перед громадянами України, чим відкрито та відверто принижують Народ України та його православну віру, що недопустимо для нашого суспільства. 
Тому необхідно відповідним чином реагувати на такі прояви беззаконня з метою підняття престижу Українського Народу перед світовою спільнотою.
Олександр Томасєвич

Немає коментарів:

Дописати коментар