четвер, 28 червня 2012 р.

В. Бойко:Праймеріз імені Ющенка-Наливайченка ховали у кущах


«Якийсь праймеріз буде в нас у селі», – повідомив мені в суботу житель села Озерна Зборівського району.
Суто для власної цікавості я вирішив особисто побачити, як же буде цей захід проходити. В означений час, о 12 годині недільного дня я вже перебував поблизу сільської ради в Озерній. На майдані поблизу адміністративної будівлі старший чоловік (в подальшому я довідався, що це житель села Петро Петренчук) вже обирав місце для розміщення стола.
– Уже виїхала машина з бюлетенями з Курівців, скоро будуть в нас, – повідомив він своєму помічнику.
Після того, як прибуло авто із бюлетенями, активно розпочалось голосування, я підійшов до виставленого стенду, щоб ознайомитись із процедурою голосування. Один із трьох так званих членів дільничної комісії відразу ж звернувся до пана Петренчука з проханням дзвонити до людей, щоб багато прийшло на голосування.

Немає коментарів:

Дописати коментар