неділя, 19 червня 2011 р.

Чому на акцію правозахисників не прийшли журналісти?

Помилка № 1. Через певні неузгодженості в організації, прес-анонс був розісланий фактично за день до проведення акції. Його текст читайте нижче:
«16 червня в Києві пройде Форум правозахисних організацій, на який з'їдуться більше ста учасників, що представляють різні правозахисні організації. На Форумі будуть обговорені проблеми захисту прав людини в Україні.

О 13:30 учасники Форуму проведуть театралізовану акцію на Майдані незалежності, мета якої - передати свою думку владі й народу про стан прав людини в Україні.

Акція триватиме 30 хвилин (з 13:30 до 14:00) в центрі Майдану незалежності.»

Помилка № 2.
 З тексту прес-анонсу абсолютно не зрозуміло що це буде за акція і чому на неї мають прийти журналісти. Які гострі питання вона піднімає? Де інформаційний привід – не відомо. 

Помилка № 3. Цільовою аудиторією акції були органи влади, але проводилась вона на Майдані, де немає органів влади, а є випадкові перехожі. І навіть вони не розуміли що відбувається.

Помилка № 4. Фактично, ключовим повідомленням було «В країні існують проблеми з усіма правами людини». Тобто нічого нового не було озвучено. 

Помилка № 5. Через те, що сценарій був не зовсім чітким і зрозумілим, навіть учасники акції не розуміли сенсу проведення акції.

Помилка № 6. Чула від багатьох колег висловлювання «Це ж унікальна подія, більше 100 правозахисників вийшли на вулицю, як же це преса не прийшла?». Слід усвідомити, що 100 правозахисників на вулиці – це ще не інформаційний привід. В боротьбі за ефір йде змагання з іншими НДО, бізнесом і владою. Хто краще подасть інформацію, той і отримає увагу з боку журналістів.

Помилка № 7. До організації акції не були залучені люди, які професійно займаються організацією медіа подій. Її сценарій був обговорений і узгоджений без врахування думки фахівців, які займаються комунікаціями. 

Помилка № 8. Виходячи з п. 7 - немає розуміння навіщо і як будується PR.

Помилка № 9. Не було створено окремої групи по роботі над акцією. Фактично її робили всі разом і ніхто конкретно.

Помилка № 10. Під час підготовки не були дані відповіді на наступні запитання: хто є цільовою аудиторією (ЦА)? Яке ключове повідомлення для цієї ЦА. Де має проводитись акція, аби достукатися до ЦА? Так само не було розподілено зони відповідальності серед організаторів. 

В результаті маємо що маємо

Немає коментарів:

Дописати коментар